Byt til nyt er et koncept, hvor du har mulighed for at bytte en brugt mobil, tablet eller smartwatch i forbindelse med køb af en ny og dermed få værdien af den brugte mobil, tablet eller smartwatch, som rabat på den nye.
Det er muligt at få et prisestimat på hjemmesiden, men den konkrete vurdering foretages ved henvendelse i en 3Butik eller ved at indsende enheden jf. guiden du modtager, hvis du benytter dig af Byt til nyt på vores webshop.
Du henvender dig i en 3Butik med den brugte mobil, tablet eller smartwatch. Hvis den brugte enhed er en Apple enhed, skal du huske at slå ’Find min iPhone/iPad’ fra
3Butikken vil tage et kig på din mobil, tablet eller smartwatch og herefter lave en vurdering af enheden
Du bliver oplyst hvad den brugte enhed er værd
Du køber en ny enhed
Din indbytningspris for den brugte enhed, bliver udbetalt over 10, 20, 30 eller 40 måneder, alt efter hvad du har valgt
Hvad skal du være opmærksom på?
Hvis den brugte enhed er en Apple enhed, skal du slå ’Find min iPhone/iPad’ fra. Du kan se hvordan du slår det fra i vores vejledninger
3Butikken nulstiller enheden
3Butikken fjerner evt. skærmbeskyttelse
Enheden må ikke være låst til en anden operatør
Enheden må godt være købt i udlandet (den må ikke være låst til en anden operatør)
Du finder den nye enhed du ønsker at købe. Det kan enten være en mobil, tablet eller et smartwatch
Du vælger i købsflowet, at du vil gøre brug af Byt til nyt
Du skal derefter besvare et par spørgsmål om din gamle enheds stand, så du kan få oplyst en forventet indbytningspris (den endelige indbytningspris beregnes først endeligt, når vi har modtaget og vurderet den)
Efter bestilling på webshoppen, modtager du en mail med en guide og en pakkelabel. Nu skal du nemlig pakke din enhed og sende den afsted til os
Når din enhed er modtaget og vurderet, får du en mail med den endelig indbytningspris
Din indbytningspris for den brugte enhed, bliver udbetalt over 10, 20, 30 eller 40 måneder, alt efter hvad du har valgt
Hvad skal du være opmærksom på?
Hvis den brugte enhed er en Apple enhed, skal du slå ’Find min iPhone/iPad’ fra. Du kan se hvordan du slår det fra i vores vejledninger
Du skal nulstille enheden
Enheden må ikke være låst til en anden operatør
Enheden må godt være købt i udlandet (den må ikke være låst til en anden operatør)
Stadig brug for hjælp?
Skriv til os
Udfyld nedenstående formular eller skriv en mail. Husk at skrive et telefonnummer, vi kan kontakte dig på i hverdagen, samt et kundenummer eller et CPR/CVR så vi kan finde dig i vores system. Svartiden er på 1-3 hverdage.
Privat | Erhverv |
---|---|
70 313 313 | 70 313 000 |
Teknisk support | |
---|---|
70 313 313 |
Man-torsdag: 8-17, Fredag: 8-16
Weekend/helligdage: Lukket
Vi oplever længere ventetid i visse tidsrum. Hvis du vil undgå ventetid, så ring sidst på dagen.
I vores butikker kan du få hjælp med alt, så stik endelig hoved forbi din 3Butik
Find butik