Når du får et nyt betalingskort, er det vigtigt at opdatere dine kortoplysninger, så dine regninger fortsat betales automatisk.
Gå til kortbetaling.3.dk
Udfyld felterne som anvist
Indtast dine nye kortoplysninger
Du kan også opdatere din betalingsmetode via Mit 3 Selvbetjening.
For at sikre, at dit kort tilmeldes korrekt, skal du dobbelttjekke, at det er det rigtige kundenummer, der er angivet. Du kan finde dit kundenummer på Mit 3, din månedlige regning og din kontrakt.
Hvis du får et nyt kort og ikke opdaterer dine kortoplysninger, kan vi ikke trække betalingen for din regning, og du skal derfor betale den manuelt. Af hensyn til din sikkerhed opbevarer vi ikke dine kortoplysninger. Vores kundeservice kan vejlede dig i, hvordan du opdaterer dine oplysninger, men vi kan ikke indtaste dem for dig.
Bemærk, at hvis du ikke allerede tilmeldt automatisk kortbetaling, gælder følgende: Tilmelding før den 10. i måneden træder straks i kraft, mens tilmelding efter den 10. først vil gælde fra den følgende måned. Indtil da skal regningen betales manuelt.
Stadig brug for hjælp?
Skriv til os
Udfyld nedenstående formular eller skriv en mail. Husk at skrive et telefonnummer, vi kan kontakte dig på i hverdagen, samt et kundenummer eller et CPR/CVR så vi kan finde dig i vores system. Svartiden er på 1-3 hverdage.
Privat | Erhverv |
---|---|
70 313 313 | 70 313 000 |
Teknisk support | |
---|---|
70 313 313 |
Man-torsdag: 8-17, Fredag: 8-16
Weekend/helligdage: Lukket
Vi oplever længere ventetid i visse tidsrum. Hvis du vil undgå ventetid, så ring sidst på dagen.