Hvad kan vi hjælpe med?

Ønsker du at klage?


Har du en klage? Vi ønsker, at alle vores kunder får en god oplevelse hos os. Hvis vores service ikke har levet op til dine forventninger, tager vi det meget alvorligt. Vi har et dedikeret team, som arbejder på at sikre, at din oplevelse bliver bedre fremadrettet.

Din henvendelse hjælper os med at forbedre vores processer og levere en endnu bedre service i fremtiden.

Sådan indsender du en klage: I de fleste tilfælde kan kundeservice hjælpe dig med at løse dit problem hurtigt indenfor vores åbningstid.

  • Privatkunder: Ring på 70 313 313

  • Erhvervskunder: Ring på 70 313 000

Ønsker du at indsende en officiel klage, kan du udfylde vores formular online. Vi bestræber os på at svare inden for 7 hverdage.

Skriv klage

Du kan også sende din klage til: E-mail: klage@3.dk Postadresse: 3 (Hi3G Denmark ApS) Fadet 4 1799 København V Att. Solutions

Husk at inkludere dit kundenummer i klagen.

Er du ikke tilfreds med vores afgørelse? Hvis du er uenig i vores afgørelse, kan du tage sagen videre:

Ved klager om abonnementsforhold, kontakt:

Teleankenævnet Axeltorv 6, 3. th, 1609 København V Tlf.: 33 18 69 00

www.teleanke.dk

Ved klager om købte varer, kontakt:

Center for Klageløsning og Forbrugerklagenævnet Toldboden 2, 8800 Viborg Tlf.: 72 40 56 00

www.naevneneshus.dk

Stadig brug for hjælp?

Skriv til os

Udfyld nedenstående formular eller skriv en mail. Husk at skrive et telefonnummer, vi kan kontakte dig på i hverdagen, samt et kundenummer eller et CPR/CVR så vi kan finde dig i vores system. Svartiden er på 1-3 hverdage.