Hvad kan vi hjælpe med?

Flyt fastnetnummer til mobil


Når du køber et mobilabonnement hos os, kan du samtidig vælge at overføre dit nuværende fastnetnummer fra dit tidligere teleselskab. Dette kræver, at du opretter et 3Hjemmenummer, og at du fortsat har et mobilnummer, som du kan foretage opkald fra. Med 3Hjemmenummer modtager du også alle dine fastnetopkald direkte på din mobil.

Hvis vi mangler oplysninger fra dig for at kunne flytte dit nummer, vil du modtage besked pr. SMS eller e-mail om, at du skal udfylde en fuldmagt til flytning af dit fastnetnummer.

Bemærk, at der er særlige forholdsregler, hvis du har:

TDC Duet: Du skal først flytte dit mobilnummer fra TDC til os og derefter flytte fastnetnummeret. Hvis det sker i omvendt rækkefølge, lukker TDC for dit mobilnummer, og vi kan ikke flytte det.

Telenor yndlingsnummer: Du skal starte med at flytte dit fastnetnummer fra Telenor til os og derefter mobilnummeret. Hvis det sker i omvendt rækkefølge, lukker Telenor for dit fastnetnummer, og vi kan ikke flytte det.

Stadig brug for hjælp?

Skriv til os

Udfyld nedenstående formular eller skriv en mail. Husk at skrive et telefonnummer, vi kan kontakte dig på i hverdagen, samt et kundenummer eller et CPR/CVR så vi kan finde dig i vores system. Svartiden er på 1-3 hverdage.