Din sidste regning

Din sidste regning
Har du valgt at opsige dit kundeforhold hos os, vil din sidste regning indeholde betaling af abonnement(er) frem til opsigelsesdato.

Hvis du i den sidste regningsperiode har haft forbrug udover dit abonnement, f.eks. køb via mobil eller opkald til udlandet, vil du efterfølgende modtage en regning med opkrævning af dette.

Har du beløb til gode?
Såfremt du har betalt abonnement forud for en længere periode end opsigelsesdatoen, vil du efterfølgende modtage kreditnota med modregning. Har du beløb til gode, kan du få det udbetalt på din ønskede bankkonto ved at indtaste dine oplysninger her.

Bemærk, at beløb under 25 kr. hverken vil blive opkrævet eller udbetalt ifølge dine abonnementsvilkår.

Vil du se tidligere regninger?
Du har desuden, efter opsigelsen, ikke længere adgang til Mit 3 eller Mit 3 App’en, så hvis du vil gemme digitale kopier af dine regninger, skal du huske at downloade dem fra Mit 3 inden. 

REGNINGSEKSEMPEL

Stadig brug for hjælp?

Skriv til os, så skal vi nok sørge for at du får hjælp til det du bøvler med.

Din version af Internet Explorer er forældet

Vi anbefaler du opdaterer til nyeste version
eller benytter en anden browser

Microsoft har lukket for support af den version af Internet Explorer du benytter. Det betyder, at du ikke længere får sikkerhedsopdateringer og fejlrettelser, og du skal derfor opdatere til nyeste version.

Du kan også vælge at benytte en anden browser i stedet for Internet Explorer, fx. Chrome eller Firefox.

Det betyder også, at du på 3.dk ikke længere vil få den rigtige oplevelse af vores indhold. Siden kan se mærkelig ud og i værste tilfælde kan dele ikke virke for dig - fx. gennemføre køb.

Opdater Internet Explorer

Ok, jeg forstår. Besøg 3.dk alligevel

Dogg