Overdrag til privatkunde

Bemærk, har du adresse i Sverige og ønsker at overdrage dit nummer til privat, så spring til dette trin.

Du kan overdrage dit abonnement på følgende måder:

Via online overdragelse

  •  Der kan både overdrages til eller fra privat eller erhverv
  • Det er både modtager og afgiver der kan starte overdragelsen
  • Hvis du har et abonnement i vores privatafdeling, skal du logge ind med Nem ID for at starte en overdragelse. Hvis du har et abonnement i vores erhvervsafdeling, bedes du logge ind med dit CVR og din mail
  • Behandlingstiden for online overdragelse er 24 timer

Via Mit 3

  • Der kan kun overdrages via Mit 3, hvis du har et abonnement i vores privatafdeling
  • Det er kun afgiver der kan starte overdragelsen
  • Hvis du har et eksisterende abonnement, kan du logge ind med Nem ID eller med din mail
  • Behandlingstiden for overdragelse via Mit 3 er 24 timer

Manuel overdragelse via formular

  • Manuelle overdragelser via formularer skal ske hvis du har adresse i Sverige, hvis du ikke har mulighed for at overdrage på en af ovenstående måder eller hvis du er kunde i vores erhvervsafdeling og ikke kan logge ind med din mail

Hvad skal du gøre, hvis du ønsker at overdrage dit abonnement til en i vores privatdeling? 

  1.  Udfyld overdragelsesfuldmagten:
    - Dansk version: Overdragelsesfuldmagten
    - English version: Overdragelsesfuldmagten
  2. Send den underskrevne overdragelsesformular til: overdragelse@3.dk eller:

3 (Hi3G Denmark ApS)
Scandiagade 8
2450 København SV
Att.: Delivery

Når vi har modtaget dokumenterne, vil du få svar på overdragelsen, inden for 5 arbejdsdage. Både du, og personen du overdrager nummeret til, vil modtage besked om hvornår overdragelsen bliver gennemført.

 

Værd at vide om overdragelse: 

  • Hvad skal jeg være opmærksom på?

    • Du kan overdrage ethvert abonnement og mobilnummer, hvis du ikke har et udstående til 3. 

      En overdragelse af abonnement og mobilnummer kræver, at personen du ønsker at overdrage til:

      • - Er fyldt 18 år
      • - Kan opfylde 3’s kreditpolitik. Der vil være restriktioner ved registrering i RKI
      • - Har fast adresse i Danmark i henhold til det danske CPR-register eller er dansk statsborger med fast adresse i Sverige. Bopælsadresse i Sverige kræver dog tilmelding til kortbetaling eller Mobilepay
      • - Ikke har ubetalte regninger fra 3
      • - Det er dit ansvar at aflevere dit eksisterende SIM-kort til den person, der skal have dit abonnement/mobilnummer.
  • Hvordan faktureres en overdragelse?

    • Når du har overdraget dit abonnement og mobilnummer til en anden person, vil du modtage en slutfaktura, som dækker forbrug til og med den dag, hvor overdragelsen er gennemført.

      Personen, der overtager dit abonnement og mobilnummer, vil overtage de økonomiske forpligtelser gældende fra den efterfølgende dag, hvor overdragelsen er gennemført.

  • Tilvalg som ikke kan overdrages

    • Du skal være opmærksom på, at der er enkelte tilvalg, som ikke vil kunne overdrages sammen med nummeret.

      Følgende tilvalg kan ikke overdrages, men kan tilføjes igen via Mit 3, når overdragelsen er gennemført:

      • - Deezer
      • - TV2-Play
      • - Wype
      • - F-Secure SAFE

      Følgende tilvalg kan ikke overdrages eller tilføjes igen, efter overdragelse af nummeret:

      • - 3Forsikring

Stadig brug for hjælp?
Så er du velkommen til at ringe eller skrive til os - så sørger vi hurtigt at give dig svar på dine spørgsmål

Skriv til kundeservice

Se andre kontaktmuligheder

Din version af Internet Explorer er forældet

Vi anbefaler du opdaterer til nyeste version
eller benytter en anden browser

Microsoft har lukket for support af den version af Internet Explorer du benytter. Det betyder, at du ikke længere får sikkerhedsopdateringer og fejlrettelser, og du skal derfor opdatere til nyeste version.

Du kan også vælge at benytte en anden browser i stedet for Internet Explorer, fx. Chrome eller Firefox.

Det betyder også, at du på 3.dk ikke længere vil få den rigtige oplevelse af vores indhold. Siden kan se mærkelig ud og i værste tilfælde kan dele ikke virke for dig - fx. gennemføre køb.

Opdater Internet Explorer

Ok, jeg forstår. Besøg 3.dk alligevel

Dogg