Fra oktober ændrer vi den periode, vi fakturerer jeres forbrug og abonnement i. Herunder kan I se, hvad det betyder for jer.
Indtil nu er I blevet faktureret fra den 11. til den 10. i måneden efter.
Fra og med den faktura, I modtager i oktober, faktureres I fra den 16. til den 15. i måneden efter.
Ændringen i faktureringsperioden betyder, at den faktura, I modtager i oktober, vil være lidt højere end normalt, da både forbrug og abonnement faktureres for fem dage mere – men kun i oktober. Fra den efterfølgende måned vil jeres faktura være præcis, som den plejer.
Har I abonnementer med inkluderede enheder, fx data eller taletid, vil disse blive justeret med de fem dage, så det passer med perioden.
Ændringen sker helt automatisk, så I skal intet foretage jer.
Der er blot tale om en forskydning af faktureringsperioden - ikke en ekstra opkrævning.
Jeres betalingsbetingelser ændrer sig ikke.
Medarbejdere med 3Split, som har forbrug i perioden, faktureres også for fem dage mere.
På den faktura, I modtager i oktober, vil det fremgå, at abonnementsafgiften dækker fem dage mere.
På fakturaen vil det ligeledes fremgå, at forbrugsperioden dækker fem dage mere end normalt.
Ved Omkostningskontrol Data Udland, Saldokontrol og lignende services, hvor der er en forbrugsgrænse, vil I beholde det loft, I selv har angivet i den forlængede periode - altså frem til 15. oktober.
I forbindelse med ændringen kan nogle brugere opleve, at saldo- og omkostningskontrollen træder i kraft og dermed lukker for udgående trafik, hvis de når deres loft inden den 16. oktober. Dette skyldes, at abonnementet ikke nulstilles som normalt den 11. i måneden, men først den 16. Fremover nulstilles saldokontrollen den 16. i måneden.
Business-administrator kan hæve beløbet via Selvbetjening, hvis nogle af jeres brugere oplever spærring af abonnement.
Find svar på jeres spørgsmål i vores FAQ.
Vi sidder klar til at hjælpe jer, hvis I har brug for yderligere information.
Kontakt os på 70 313 000.
Se vores åbningstider.