Ny faktureringsperiode

for 3Business-kunder

Fra oktober ændrer vi den periode, vi fakturerer jeres forbrug og abonnement i.

Ny faktureringsperiode fra oktober

Fra oktober ændrer vi den periode, vi fakturerer jeres forbrug og abonnement i. Herunder kan I se, hvad det betyder for jer.

Faktureringsperioden tidligere

Indtil nu er I blevet faktureret fra den 11. til den 10. i måneden efter.

Faktureringsperioden fremover

Fra og med den faktura, I modtager i oktober, faktureres I fra den 16. til den 15. i måneden efter.

Faktureringsperioden i oktober

Ændringen i faktureringsperioden betyder, at den faktura, I modtager i oktober, vil være lidt højere end normalt, da både forbrug og abonnement faktureres for fem dage mere – men kun i oktober. Fra den efterfølgende måned vil jeres faktura være præcis, som den plejer.

Har I abonnementer med inkluderede enheder, fx data eller taletid, vil disse blive justeret med de fem dage, så det passer med perioden.

Vigtigt at huske

I skal ikke gøre noget

Ændringen sker helt automatisk, så I skal intet foretage jer.

I betaler kun for det, I bruger 

Der er blot tale om en forskydning af faktureringsperioden - ikke en ekstra opkrævning.

Samme betalingsdato

Jeres betalingsbetingelser ændrer sig ikke. 

Gælder også for 3Split

Medarbejdere med 3Split, som har forbrug i perioden, faktureres også for fem dage mere.

Ændringer på fakturaen

Abonnementsafgiften

På den faktura, I modtager i oktober, vil det fremgå, at abonnementsafgiften dækker fem dage mere.

 

 

 

 

Forbrugsperioden

På fakturaen vil det ligeledes fremgå, at forbrugsperioden dækker fem dage mere end normalt.

 

 

Hvad med Saldokontrol?

Ved Omkostningskontrol Data Udland, Saldokontrol og lignende services, hvor der er en forbrugsgrænse, vil I beholde det loft, I selv har angivet i den forlængede periode - altså frem til 15. oktober.

I forbindelse med ændringen kan nogle brugere opleve, at saldo- og omkostningskontrollen træder i kraft og dermed lukker for udgående trafik, hvis de når deres loft inden den 16. oktober. Dette skyldes, at abonnementet ikke nulstilles som normalt den 11. i måneden, men først den 16. Fremover nulstilles saldokontrollen den 16. i måneden.

Business-administrator kan hæve beløbet via Selvbetjening, hvis nogle af jeres brugere oplever spærring af abonnement. 

Har I spørgsmål?

Find svar på jeres spørgsmål i vores FAQ.

Vi sidder klar til at hjælpe jer, hvis I har brug for yderligere information.

Kontakt os på 70 313 000.

Se vores åbningstider.

Din version af Internet Explorer er forældet

Vi anbefaler du opdaterer til nyeste version
eller benytter en anden browser

Microsoft har lukket for support af den version af Internet Explorer du benytter. Det betyder, at du ikke længere får sikkerhedsopdateringer og fejlrettelser, og du skal derfor opdatere til nyeste version.

Du kan også vælge at benytte en anden browser i stedet for Internet Explorer, fx. Chrome eller Firefox.

Det betyder også, at du på 3.dk ikke længere vil få den rigtige oplevelse af vores indhold. Siden kan se mærkelig ud og i værste tilfælde kan dele ikke virke for dig - fx. gennemføre køb.

Opdater Internet Explorer

Ok, jeg forstår. Besøg 3.dk alligevel

Dogg