JEG HAR STOR TILLID
TIL 3BUSINESS, OG JEG
HAR ALTID RO I MAVEN
Martin Lauritsen
CMT, København
"VI HAR FÅET EN UNIK SERVICE"
3Business har hjulpet Copenhagen Metro Team med byggeriet af den nye Cityring siden dag 1 og sikret at kommunikationen har været i orden under Danmarks største byggeri i 400 år.
CMT (Copenhagen Metro Team) er hovedentreprenør på udvidelse af metroen i København. Det er et arbejde, der stiller store krav til servicen hos deres tele- og dataudbyder, da der ofte kan opstå uventede situationer, som kræver omgående håndtering. Derfor er IT-chef hos CMT, Martin Lauritsen, glad for den service, han har fået hos 3Business:
”På metrobyggepladserne er det vigtigt at kunne rykke hurtigt. For nylig havde en af mine kollegaer pludselig brug for 20 dataabonnementer til måleudstyr. Der henvendte jeg mig bare til min kontaktperson hos 3Business, og lynhurtigt var problemet løst. Det er altid nemt og effektivt, når jeg har brug for hjælp”, siger IT-chefen.
Ro i maven
Martin Lauritsen tilføjer, at servicen hos 3Business er på et helt andet niveau end den, han har oplevet hos andre teleselskaber.
”Hos 3Business føler jeg mig ikke som en lille fisk i havet. Mine henvendelser bliver taget seriøst, og min kontaktperson ringer med jævne mellemrum til mig for at høre, om alt er, som det skal være. Jeg har stor tillid til 3Business, og jeg har altid ro i maven. Vi har fået en unik service, og det er noget, vi hos CMT har manglet andre steder”, siger Martin Lauritsen.
Nemmere arbejdsdage
Ifølge Martin Lauritsen har netop serviceniveauet stor betydning for CMT’s forretning:
”En teleudbyder, hvor vi altid kan få hurtig hjælp, og hvor eventuelle udfordringer løses med det samme, er alfa og omega for os. Det giver os en nemmere arbejdsdag, og det sparer os for en masse tid og frustrationer, som betyder, at vi kan mobilisere alle vores kræfter i byggeriet”, siger Martin Lauritsen.
Vil du kontaktes med et godt tilbud?
Nysgerrig på hvordan vi opbevarer og anvender dine persondata? Så se vores Persondatapolitik