MED 3KONTAKT HAR

VI REDUCERET VORES
OMKOSTNINGER

Lasse Stockholm Madsen

Bliv ringet op

Groupe SEB, Vallensbæk Strand

Efter at Groupe SEB har skiftet til omstillingsløsningen 3Kontakt, taber de færre opkald, og kunderne venter kortere tid i røret. Samtidig er virksomhedsomkostningerne reduceret.

Groupe SEB, der blandt andet står bag varemærkerne OBH Nordica og Tefal, er en større koncern med afdelinger i Danmark og 150 andre lande. Det betyder, at de dagligt modtager mange opkald i deres kundeservicecenter. Med omstillingsløsningen 3Kontakt er det blevet en bedre oplevelse for kunderne at ringe ind, samtidig med at virksomhedens omkostninger er reduceret:

”Med 3Kontakt har vi forbedret kundeoplevelsen, fordi vi kan indtale velkomsthilsener og sætte opkaldene i kø. Samtidig har vi reduceret vores omkostninger, fordi vi ikke skal drifte et omstillingsanlæg in house eller bruge ressourcer på at servicere et anlæg”, siger IT-chef hos Groupe SEB Nordic, Lasse Stockholm Madsen, som tilføjer, at 3Kontakt er ”simpelt, brugervenligt og stabilt”.

Værdifuld statistik 
For Groupe SEB har det medfølgende statistikmodul i 3Kontakt også stor betydning for virksomhedsdriften, fordi de hver dag kan se tal på fx opkaldsventetid og antal tabte og
besvarede opkald:

”Det, at vi dagligt kan trække opkaldsstatistik ud, betyder,
at vi kan planlægge dagene bedre og sætte den rigtige
bemanding på. Det vil både sige kortere ventetid for kunderne og færre mistede opkald for os. Og tabte opkald kan betyde tabt omsætning, så statistikmodulet er virkelig værdifuldt for os”, siger Lasse Stockholm Madsen.

Får hjælp med det samme
Kundeservicecenteret er med andre ord ret afhængigt af 3Kontakt, og derfor er det også vigtigt for Groupe SEB,
at eventuelle problemer løses med det samme. Det bliver de hos 3Business, siger IT-chefen:

”Når det kommer til service, skiller 3 sig markant ud fra andre teleselskaber, vi har haft. Vi havde på et tidspunkt nogle tekniske udfordringer, som blev løst ekstremt effektivt. Vi får altid hjælp med det samme, og personalet er meget kompetent, engageret og servicemindet”.

Vil du kontaktes med et godt tilbud? 

Udfyld felterne nedenfor, så ringer vi til dig i løbet af 1-2 timer inden for normal arbejdstid.


Hos 3Business arbejder vi hver dag på at finde den bedste løsning og service for dig og din virksomhed.

Derfor kan I få en professionel rådgivning af vores kompetente business team, der står klar til at vejlede og hjælpe jer. Vi tilpasser jeres behov og står klar til at hjælpe alle hverdage.

Vi er lige her!
I skal blot indtaste jeres oplysninger i kontaktformularen her, og så kontakter vi jer indenfor 1 time på hverdage mellem 8-16.

Nysgerrig på hvordan vi opbevarer og anvender dine persondata? Så se vores Persondatapolitik

Din version af Internet Explorer er forældet

Vi anbefaler du opdaterer til nyeste version
eller benytter en anden browser

Microsoft har lukket for support af den version af Internet Explorer du benytter. Det betyder, at du ikke længere får sikkerhedsopdateringer og fejlrettelser, og du skal derfor opdatere til nyeste version.

Du kan også vælge at benytte en anden browser i stedet for Internet Explorer, fx. Chrome eller Firefox.

Det betyder også, at du på 3.dk ikke længere vil få den rigtige oplevelse af vores indhold. Siden kan se mærkelig ud og i værste tilfælde kan dele ikke virke for dig - fx. gennemføre køb.

Opdater Internet Explorer

Ok, jeg forstår. Besøg 3.dk alligevel

Dogg