3Business | Groupe SEB

Med 3Kontakt har

vi reduceret vores
omkostninger

Lasse Stockholm Madsen

Groupe SEB, Vallensbæk Strand

Efter at Groupe SEB har skiftet til omstillingsløsningen 3Kontakt, taber de færre opkald, og kunderne venter kortere tid i røret. Samtidig er virksomhedsomkostningerne reduceret.

Groupe SEB, der blandt andet står bag varemærkerne OBH Nordica og Tefal, er en større koncern med afdelinger i Danmark og 150 andre lande. Det betyder, at de dagligt modtager mange opkald i deres kundeservicecenter. Med omstillingsløsningen 3Kontakt er det blevet en bedre oplevelse for kunderne at ringe ind, samtidig med at virksomhedens omkostninger er reduceret:

”Med 3Kontakt har vi forbedret kundeoplevelsen, fordi vi kan indtale velkomsthilsener og sætte opkaldene i kø. Samtidig har vi reduceret vores omkostninger, fordi vi ikke skal drifte et omstillingsanlæg in house eller bruge ressourcer på at servicere et anlæg”, siger IT-chef hos Groupe SEB Nordic, Lasse Stockholm Madsen, som tilføjer, "3Kontakt er simpelt, brugervenligt og stabilt”.

Værdifuld statistik

For Groupe SEB har det medfølgende statistikmodul i 3Kontakt også stor betydning for virksomhedsdriften, fordi de hver dag kan se tal på fx opkaldsventetid og antal tabte og besvarede opkald:

”Det, at vi dagligt kan trække opkaldsstatistik ud, betyder, at vi kan planlægge dagene bedre og sætte den rigtige bemanding på. Det vil både sige kortere ventetid for kunderne og færre mistede opkald for os. Og tabte opkald kan betyde tabt omsætning, så statistikmodulet er virkelig værdifuldt for os”, siger Lasse Stockholm Madsen.

Får hjælp med det samme

Kundeservicecenteret er med andre ord ret afhængigt af 3Kontakt, og derfor er det også vigtigt for Groupe SEB, at eventuelle problemer løses med det samme. Det bliver de hos 3Business, siger IT-chefen:

At Tabellae har en fast account manager fra 3Business tilknyttet virksomheden betyder alt for Lennart.

”Når det kommer til service, skiller 3 sig markant ud fra andre teleselskaber, vi har haft. Vi havde på et tidspunkt nogle tekniske udfordringer, som blev løst ekstremt effektivt. Vi får altid hjælp med det samme, og personalet er meget kompetent, engageret og servicemindet”.

Find den bedste løsning og service?

I skal blot indtaste jeres oplysninger i kontaktformularen her, og så kontakter vi jer indenfor 1 time på hverdage mellem 8-16.

Har I brug for rådgivning omkring den bedste løsning for jer?

Få vejledning af vores business rådgivere, der står klar til at hjælpe jer.

I skal blot indtaste jeres oplysninger i kontaktformularen her, og så kontakter vi jer indenfor 1 time på hverdage mellem 8-16.

Nysgerrig på, hvordan vi opbevarer og anvender dine persondata? Så se vores Persondatapolitik