Svargrupper, opkald og nummerpræsentation

Hvordan melder jeg mig ind/ud af en svargruppe?

Du melder dig ind/ud af en svargruppe i 3Kontakt app eller web 3Kontakt.3.dk

Hvorfor modtager jeg ikke opkald fra svargruppen?

Tjek først at du er aktiv i gruppen – se ovenstående.

Tjek dernæst om din tilgængelig er sat til ’Tilgængelig’.

Hvorfor modtager jeg slet ikke opkald?

Tjek om din status er ’Tilgængelig’.

Hvordan ændrer jeg min nummerpræsentation?

Du kan vælge at vise følgende numre i 3Kontakt:

Dit mobilnummer (standard)

Dit fastnetnummer – såfremt du har det

Dit hovednummer – det nummer din administrator har markeret som jeres hovednummer

Hemmeligt nummer

Vælg hvilket nummer du vil have præsenteret, når du ringer op til andre under ’Tjenester’ / ’Rolle’.

Stadig brug for hjælp?

Skriv til os, så skal vi nok sørge for at du får hjælp til det du bøvler med.

Din version af Internet Explorer er forældet

Vi anbefaler du opdaterer til nyeste version
eller benytter en anden browser

Microsoft har lukket for support af den version af Internet Explorer du benytter. Det betyder, at du ikke længere får sikkerhedsopdateringer og fejlrettelser, og du skal derfor opdatere til nyeste version.

Du kan også vælge at benytte en anden browser i stedet for Internet Explorer, fx. Chrome eller Firefox.

Det betyder også, at du på 3.dk ikke længere vil få den rigtige oplevelse af vores indhold. Siden kan se mærkelig ud og i værste tilfælde kan dele ikke virke for dig - fx. gennemføre køb.

Opdater Internet Explorer

Ok, jeg forstår. Besøg 3.dk alligevel

Dogg