Installationen starter ikke

DLL-fejl

Når 3Connect installationen starter, og du kort efter får en dialogboks med en DLL-fejl som stopper installationen, kan det enten skyldes en fejl på computeren eller defekte installationsfiler på modemmet.

Løsning 1: Opdater modemmet til den nyeste software her >

og geninstaller 3Connect igen herefter.

Løsning 2: Undersøg om problemet følger med over på andre computere.
Følger problemet med, er modemmet defekt og skal til reparation.
Følger problemet ikke med og installeres 3Connect som normalt, er det en fejl i InstallShield i Windows.

 

”Open File Failed"

Når 3Connect installationen starter, og du kort efter får en dialogbox med teksten ”Open File Failed”, skyldes det at du har en gammel version af 3Connect installeret på computeren.

Du skal derfor afinstallere 3Connect og genstarte computeren, og starte installationen igen.

Sådan gør du:

1. Tryk på Start-menuen - Kontrolpanelet - Tilføj- og Fjern Programmer
 

 
2. Find Huawei Modems på listen, og tryk på ”Fjern”


 

3. Find 3Connect på listen og tryk på ”Fjern”


 

4.  Genstart computeren og 3Connect er nu fjernet og kan geninstalleres.

3Connect-Drevet findes ikke

Hvis du ikke kan finde 3Connect drevet kan du følge nedenstående guides:

Guide til Windows XP >
Guide til Windows Vista/7 >


Windows XP:
Hvis modemmet sidder i computeren og 3Connect-drevet ikke findes under ”Denne Computer” skal du prøve følgende:

Løsning 1: Flyt USB-modemmet over i en anden USB-port og vent 1 minut.

Løsning 2: Geninstallation af USB-enheder.
 
1. Højreklik på ”Denne Computer” vælg Egenskaber:

2. Vælg fanen Hardware, og tryk på Enhedshåndtering


 
3. Fold USB-Controllere ud og find USB Sammensat Enhed og USB Lagerenhed.

4. Højreklik på USB Lagerenhed og USB Sammensat Enhed og vælg Fjern:
 


5. Når enhederne er væk, tages modemmet ud af computeren og sættes i samme port igen.

Undersøg om 3Connect-drevet ligger under ”Denne Computer”.

 
Windows Vista / 7:

1. Flyt modemmet over i en ny USB-port og vent på at 3Connect skriver ”Klar til at tilslutte.
2. Gå til Start-menuen og højreklik på Computer, og vælg Egenskaber:



3. Tryk på Enhedshåndtering i venstre side af boksen


4. Fold USB-controllere ud, højreklik og tryk på Fjern for alle forekomster af USB-Lagerenhed og USB-Sammensat enhed.
Hvis kun den ene af de to USB-enheder findes på listen, skal du fjerne denne!


 
Gentag punkt 4 til USB-Lagerenhed og USB-sammensat enhed er væk.
(Hvis der er en enkelt USB-sammensat enhed tilbage der ikke kan fjernes, forsæt til punkt 5.)

5. Højreklik på en tilfældig af de resterende enheder, og tryk på ”Søg efter hardwareændringer.”



6. Vent mens driverne til dit modem geninstalleres…


Løsning 3: Virker løsning 2 ikke, skal du undersøge om 3Connect drevet dukker op i en anden computer, så fejlen lokaliseres.

Følger problemet med på andre computere, er modemmet defekt og skal til reparation i en 3butik.

Har denne side den information, du søger?
Ville du ringe til 3, hvis du ikke fandt dit svar på hjemmesiden?

Evt. kommentarer til, hvad du ikke kunne finde?

Tak for hjælpen.

Vær opmærksom på at du ikke kan opsige dit abonnement via denne funktion.

http://www.3.dk/Privat/Kundeservice/Hjaelp-til-mobilt-bredbaand/Fejlsogning-Windows/Installationen-starter-ikke/
https-warmup