Guide til køb på 3.dk

Guiden hjælper dig til at gennemføre køb på 3.dk trin for trin.

Køb mobiltelefon med abonnement

Når du køber en mobiltelefon hos 3, skal du samtidig oprette et abonnement.

Gennemfør følgende trin:

  • Find den mobil, du ønsker at købe i oversigten over mobiltelefoner. Klik ’Se mere’.
  • Vælg det abonnement, du vil købe sammen med mobiltelefonen i menuen ”Vælg abonnement” og "afbetalingsform". Klik ’Køb nu’.
  • Vælg om du vil have et nyt mobilnummer, flytte dit eksisterende mobilnummer til 3 fra en anden operatør, eller om du allerede er mobilkunde hos 3.
  • Sæt hak, hvis du vil have skjult nummer eller hemmeligt nummer.
  • Tilmeld evt. din regning til Betalingsservice ved at udfylde dine kontooplysninger.
  • Indtast dine personlige oplysninger.
  • Accepter 3’s vilkår, salgsbetingelser og forbehold. Klik ’Gå til betaling’.
  • Indtast oplysningerne på dit kreditkort. Klik ’Køb’.
  • Du får en ordrebekræftelse for dit køb. Ordrebekræftelsen sendes også til dig på e-mail. En ny ordrebekræftelse kan tilsendes pr. mail ved henvendelse til webshop supporten på telefon 70 313 314 mandag til fredag i tidsrummet 9.00-17.00. Vi sender dig også en e-mail, når din mobil og sim-kort afsendes fra lageret.

Start køb af mobiltelefon med abonnement >

Køb kun mobilabonnement

Hvis du kun vil have et mobilabonnement, kan du også købe abonnementet uden mobiltelefon.

Gennemfør følgende trin:

  • Vælg et abonnement i listen over alle vores mobilabonnementer ved at klikke ’Læs mere om ...’.
  • Klik ’Køb abonnement’ på produktsiden.
  • Tilvælg evt. rabatpakker eller underholdning til dit abonnement. Klik ’Gå til kassen’.
  • Tilmeld evt. din regning til Betalingsservice ved at udfylde dine kontooplysninger.
  • Indtast dine personlige oplysninger.
  • Accepter 3’s vilkår, salgsbetingelser og forbehold. Klik ’Gå til betaling’.
  • Du får en ordrebekræftelse for dit køb. Ordrebekræftelse sendes også til dig på e-mail. En ny ordrebekræftelse kan tilsendes pr. mail ved henvendelse til webshop supporten på telefon 70 313 314 mandag til fredag i tidsrummet 9.00-16.00. Vi sender dig også en mail, når dit sim-kort sendes afsted.

Start køb af mobilabonnement >

 

Køb mobilt bredbånd med eller uden modem

Hvis du vil have mobilt bredbånd, skal du både have et abonnement og et modem. Hvis du allerede har et modem, kan du nøjes med at købe et abonnement.

Gennemfør følgende trin:

  • Vælg et abonnement i listen over alle vores EazyInternet abonnementer ved at klikke ’Vælg’.
  • Tilvælg det modem, du vil have i rullemenuen længere nede på siden. Du kan også vælge ’Ingen’, hvis du allerde har modem. Klik ’Køb nu’.
  • Tilmeld evt. din regning til Betalingsservice ved at udfylde dine kontooplysninger.
  • Indtast dine personlige oplysninger.
  • Accepter 3’s vilkår, salgsbetingelser og forbehold. Klik ’Gå til betaling’.
  • Hvis du har købt et modem, skal du indtaste oplysningerne på dit kreditkort. Klik ’Køb’.
  • Du får en ordrebekræftelse for dit køb. Ordrebekræftelse sendes også til dig på e-mail. En ny ordrebekræftelse kan tilsendes pr. mail ved henvendelse til webshop supporten på telefon 70 313 314 mandag til fredag i tidsrummet 9.00-16.00. Vi sender dig også en e-mail, når din ordre sendes afsted.

Start køb af mobilt bredbånd >

 

Returnering:

Vi ønsker selvfølgelig, at du er tilfreds med dit køb hos 3. Men hvis du har fortrudt dit køb, kan du:

  • Afvise at modtage varen eller at undlade at hente den på Posthuset mv.
  • Modtage din vare og gøre følgende inden for fortrydelsesfristen, som er 14 dage fra modtagelse af din pakke:

A)    Informér Hi3G skriftligt om, at du har fortrudt købet enten pr. e-mail til 3kundeservice@3.dk eller pr. brev til Hi3G, Scandiagade 8, 2450 Kbh SV
B)    Send varen uåbnet og i original emballage retur til: Hi3G, Postboks 525, 0918 København Pakkecenter

Bemærk, at du ikke kan returnere din vare ved at indlevere den i en 3Butik eller på en af Hi3G’s adresser.

Hvornår skal returnering ske?
Du skal både sende besked og varen retur til Hi3G inden fortrydelsesfristens udløb, som er 14 dage efter modtagelse af din pakke. Det vil sige, at du kan sende din vare retur på dagen for fristens udløb – også selvom det betyder, at Hi3G ikke når at modtage din returnering inden for fortrydelsesfristen.
Send evt. pakken anbefalet, og husk at gemme kvitteringen som dokumentation for, at pakken er indleveret rettidigt til Post Danmark eller en anden virksomhed, der tager sig af forsendelsen til Hi3G.


Omkostninger ved returnering
Du skal selv dække omkostninger ved returnering af din vare til Hi3G. Dette gælder dog ikke, hvis Hi3G efter aftale har sendt dig en erstatningsvare. I dette tilfælde vil Hi3G dække omkostninger ved returnering.

 

Betaling 

Du kan betale med Dankort, VISA/Dankort, VISA/Electron og MasterCard.
Alle priser til privatkunder er inkl. moms og anført i DKK. Alle priser til erhvervskunder ekskl. moms og anført i DKK.

3.dk har e-mærket, som er din sikkerhed for en tryg og sikker handel.

Læs mere om e-mærket

Sikkerhed

Alle personoplysninger er sikret mod uvedkommendes adgang. Selskabet opbevarer data sikkert, men ukrypteret. Oplysninger transmitteres via krypterede kommunikationslinjer, internt via Virtual Private Network (VPN) og eksternt ved brug af Secure Sockets Layer (SSL) kryptering.

Levering

Bestillinger foretaget på 3.dk har gratis levering, og varer vil blive leveret med almindelig post. 3 bestræber sig på at levere varer indenfor 3-5 hverdage.

Varer leveres kun til adresser i Danmark, dog ikke til Grønland og Færøerne.

Kontakt

Har du brug for hjælp til dit onlinekøb, kontakt webshop kundeservice på telefon 70 313 314
mandag-fredag i tidsrummet 9.00-16.00.

http://www.3.dk/Privat/Footer/Guide-til-onlinebestilling/