3’s kunder får klar tale på mobilen med HD Voice

  • 20. december 2012

3 er nu parat med HD Voice, som reducerer generende baggrundsstøj og giver klar tale på mo-bilen. Derfor er det slut med at råbe ind i mobilen, når man befinder sig i et støjende lokale eller midt på hovedgaden i den værste myldretidstrafik.

 ”Undskyld gider du lige gentage?” Det skal ikke gøre ondt at tale i mobiletelefon. Med HD Voice behøver man ikke længere at råbe eller anstrenge sig for at lytte, når man befinder sig i støjende omgivelser som fx i store menneskemængder, på togstationer eller på gader med heftig trafik. HD Voice-teknikken reducerer nemlig baggrundsstøj væsentligt, og talen går klarere igennem”, siger David Elsass, Head of Consumer Marketing & CRM i 3 Danmark.

 3’s kunder kan få glæde af HD Voice, når de befinder sig på 3’s netværk – og taler med andre 3-kunder. Begge kunder skal være i besiddelse af en telefon, som har indbygget HD Voice. Det har de fleste nye smartphones – og der er ingen omkostninger forbundet med at bruge HD Voice, som aktiveres automatisk, når de rette betingelser er til stede.

”Det er endnu ikke muligt at benytte teknikken på tværs af operatørerne, men 3-kunder imellem kan få gode oplevelser med HD Voice. Det samme gælder Oister’s kunder, som jo også benytter sig af 3’s netværk”, siger David Elsass.

Læs mere om HD Voice og se 3’s lille FILM, som illustrerer HD Voice på http://www.3.dk/hd-voice/

For portrætfotos, m.v. – se 3’s billedarkiv på 3.dk.

For yderligere information:

Kontakt Stine Green Paulsen, kommunikationschef, 3 Danmark, e-mail: stine.greenpaulsen@3.dk, mobil: 31 200 400.

Du kan altid kontakte den vagthavende kommunikationskonsulent i 3’s kommunikationsafdeling på mobil 31 200 202.

http://www.3.dk/Om3/Presse/Pressemeddelelser/2012/3s-kunder-far-klar-tale-pa-mobilen-med-HD-Voice/
https-warmup